مـــوبــایل و دردســر

مــوبــایــل ســـــــرگرمی هــــزاره ســــوم ، امــا پــر دردســــــر !!!

مـــوبــایل و دردســر

مــوبــایــل ســـــــرگرمی هــــزاره ســــوم ، امــا پــر دردســــــر !!!

مطلب داغ داغ دردسر موبایل !!!

زنگ تلفن همراه همیشه زنگ خبر نیست ، گاهی زنگ خطر است !!!


     به نکات زیر توجه کنید   


پس مواظب باشید .

نظرات 3 + ارسال نظر
سنگ صبور سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ http://0837tanha.blogsky.com


چه خوب یاد اوری کردید تشکر

خواهش میکنم

مامان میعاد چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.miadelham.blogfa.com

من از عکس اولی چیزی متوجه نشدم این چه ربطی به اون دو کشور داشت؟!!!

با سلام اولا تشکر کنم از بازدیدتتون ، در رابطه با این عکس باید بگم که از آنجایی که این دو کشور ما ایرانی ها رو به قول خودشون تروریست میپندارن برا همین ا زهر ابزاری جهت شنود مکالمات برخی از هموطنان میکنن تا شاید بتونن به اطلاعاتی دست پیدا کنن ، یا در درون بعضی باطری های موبایل ها مواد دارای قابلیت انفجار وجود داره که معلوم نیست اون گوشی ها الان دست من هست یا دوستم یا همکارم ، امیدوارم مطلب رو گرفته باشید.

مامان میعاد چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

آهان.ممنون.
من شنیدم که وقتی با موبایل توی پمپ بنزین حرف میزنیم ممکنه آتیش بگیره و باید توی پمپ بنزین موبایل خاموش شه.

موبایل دردسر زیاد داره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد