مـــوبــایل و دردســر

مــوبــایــل ســـــــرگرمی هــــزاره ســــوم ، امــا پــر دردســــــر !!!

مـــوبــایل و دردســر

مــوبــایــل ســـــــرگرمی هــــزاره ســــوم ، امــا پــر دردســــــر !!!

دانستنی هایی درباره موبایل با دردسر !!!

1- آیا میدانستید که برای در دسترس نبودن میتوانید از فویل آلومینیوم استفاده کنید و آن را دور گوشی بپیچید یعنی گوشی را با آن بسته بندی کنید؟2- آیا میدانستید که در صورت استفاده از تصاویر متحرک در Background گوشی مصرف باطری فوق العاده بالا می رود؟

3- آیا میداسنتید که نصب و پاک کردن برنامه ها در موبایل هیچ ضرری برای گوشی ندارد و فقط در طولانی مدت باعث انباشته شدن فایلهای کوچکی از هر برنامه در گوشی می شود که با مستر ریست کردن گوشی قابل حل می باشد؟
4- آیا میدانستید در گوشی های 6600 نمی تونید فایل Mp3 رو برای زنگ گوشی انتخاب کنید،
و درگوشی های 6600 هدفون وجود ندارد ،هیچ برنامه ای برای رادیو در گوشی های 6600 وجود ندارد. برای رادیو گوشی باید مجهز به تیونر سخت افزاری باشد و چون در گوشی ها این قطعه سخت افزاری وجود ندارد پس نمیتوان از برنامه ای برای رادیو استفاده کرد.
5- آیا میدانستید که به انتخاب مردم امریکا بهترین آنتی ویروس KasperSky می باشد که قابلیت آپدیت شدن و حذف ویروس را دارد و نسبت به آنتی ویروسهای دیگر مصرف باطری را کمتر بالا می برد؟
6- آیا میدانستید با نگه داشتن کلید منو ، تمامی برنامه های در حال اجرا نمایان میشود و با انتخاب دکمه C برنامه مورد نظر بسته میشود؟
7- آیا میدانستید درحالتی که صفحه کلید قفل است ، بدون اینکه لازم باشد قفل صفحه کلید را باز کنید ، با فشردن کلید on/off می توانید لامپ صفحه نمایش را روشن کنید تا مثلا ساعت را ببینید یا وضعیت باتری گوشی را چک کنید؟
8- آیا میدانستید برای شارژ باطری بهتر است که گوشی را خاموش کرده و بعد شارژ کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان میعاد چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.miadelham.blogfa.com

سلام
ممنون از اطلاعاتتون من از گزینه ی اول خیلی خوشم اومد

سلام قابل نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد